divendres, 11 de gener del 2013

CÀLCUL MENTAL







9 comentaris:

  1. es genial el joc m'agrada molt!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. A mi també m'agrada molt !!!!!!!!!!!!!!!!!! És molt entretingut però la música em posa nerviosa.

    ResponElimina
  3. Estic d'acord amb això de la música, però sempre es pot treure el so als altaveus, no?

    ResponElimina
  4. fantastic una passada

    adrià.S

    ResponElimina
  5. He fet lo de el cuiner i es molt diver.
    Sóc el Kerán

    ResponElimina
  6. si a mi també m agrada molt pero la Marina te tota la rao la música et posa mol nerviosa sembla k estigues apretan un ninot pero el joc de BRAIN es molt entretingun deuu mols petons a tothom...

    DE CÉLIA MONZÓ RODRIGUÉZ....

    OS ESTIMO CLASE DE SISÉ...

    ResponElimina
  7. he jugat a les fraccions és molt divertit i les taule tambè però el dels glovus hem costa una mica Adrián PÉREZ

    ResponElimina
  8. Hola soc l'Alba, he jugat a aquest joc le BRAIN. Es molt chulo!!!!! pero a les devisions m'ha guanyat el Bob.O que més m'ha agradat son les multiplicacions!!!!! m'he posat molt nerviosa!! jajajajaja
    Aquest joc es molt divertit per fer calcul mental jucant!!!

    ResponElimina
  9. profe, hauries de possar jocs per fer els mètodes dels productes creuats.
    no creus?





    XAVI CABRERA BERMÚDEZ

    ResponElimina